torsdag 28 mars 2013

BUNs förklaring till artikel i NWT


Föräldragruppen för skolutveckling blev mycket upprörda då vi nekats möte med BUN i anslutning till deras beslut 26/3 och det samma kväll publicerades en artikel gällande beslutet i NWT. Idag kom ett sms från BUNs ordförande där hon gav sin förklaring till artikeln.

Hej!
Jag vill bara ge en förklaring till artikeln i NWT igår. Jens intervjuade mig på fm innan mötet ang bakgrunden till au's förslag. Han skulle ringa mig efter justeringen kl tio på onsdagen och stämma av. Någonstans har han snappat upp vad beslutet blev och publicerade artikeln med en ny ingress och vips såg det ut som om jag hade pratat med honom direkt efter mötet. Jag förstår om du tror att jag lurade dig men det gjorde jag inte. Jag borde kanske kunnat räkna ut att det kunde hända men jag har en gås oplockad med Jens just nu. Tacksam om du vidarebefordrar detta till föräldragruppen. Trevlig helg! Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar